Shop Mobile More Submit  Join Login
Zutara Week - Change by happyzuko Zutara Week - Change by happyzuko
:iconblushplz:
Oh my lawd. Maybe she knew he was changing? :XD:
I'm really loving this year's submitions you guys. We're really pulling through so far! Keep up the great work everyone! :heart:

Happy Zutara Week!
:iconzutara-week:
Add a Comment:
 
:iconpulser375:
pulser375 Featured By Owner Jun 4, 2015
Zutara certainly does make much more sense then kataang. I'm not meaning to bash people who support the canon pairing. If Zutara was canon, it wound make the two's relationship that much more moving
Reply
:iconaiba7521:
aiba7521 Featured By Owner Dec 28, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Lol
Reply
:icontough-girls-rule:
Tough-Girls-Rule Featured By Owner Oct 15, 2014  Hobbyist Writer
Damn.... wish I was in trouble. 
Reply
:iconpinklemonade435:
pinklemonade435 Featured By Owner Jul 27, 2014
Oh it's my turn to get in trouble.
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Sep 20, 2014  Student Digital Artist
:)
Reply
:icontokkashipper2:
tokkashipper2 Featured By Owner Feb 27, 2014
* I knew You were trouble when i peeked in* taylor swift- ish song
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Mar 4, 2014  Student Digital Artist
hahahaha omg
Reply
:iconredclover17:
RedClover17 Featured By Owner Feb 26, 2014
GAAAH!!! :iconnosebleedplz: hot zukooooo~~~
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Mar 4, 2014  Student Digital Artist
;)
Reply
:iconredclover17:
RedClover17 Featured By Owner Mar 5, 2014
Yaaaay^^
Reply
:iconmarinajm:
MarinaJM Featured By Owner Dec 12, 2013
yeah katara he is a truble you are in too... how can you even stop thinking of this...(can't find a word for zuko) in front of your eyes??? it's all your fault!!! 

PS luv it!!!
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Dec 15, 2013  Student Digital Artist
lol thanks
Reply
:iconvadernihilus:
VaderNihilus Featured By Owner Nov 20, 2013  Hobbyist General Artist
oh boy, i want to get in "trouble" now!
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Dec 9, 2013  Student Digital Artist
lol
Reply
:iconvadernihilus:
VaderNihilus Featured By Owner Dec 17, 2013  Hobbyist General Artist
if Katara decide to go with Aang iŽll keep Zuko
Reply
:iconmermaidmaddie:
MermaidMaddie Featured By Owner Oct 6, 2013
Damn, Zuko. You hot. *drools*
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Oct 7, 2013  Student Digital Artist
haha
Reply
:icondicloniouslove:
dicloniouslove Featured By Owner Jun 27, 2013
so hot
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Jul 13, 2013  Student Digital Artist
haha
Reply
:icondangerous-fire:
Dangerous-Fire Featured By Owner Mar 26, 2013
Can I have some of that trouble?
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Mar 26, 2013  Student Digital Artist
hahaha
Reply
:iconthetaleof2sisters:
thetaleof2sisters Featured By Owner Dec 9, 2012
LOL!
Reply
:icon89annita89:
89Annita89 Featured By Owner Aug 27, 2012  Hobbyist
If I was Katara I probably would've fainted, my face all red. :3
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Aug 31, 2012  Student Digital Artist
totally haha
Reply
:icon89annita89:
89Annita89 Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist
Because Zuko is just so damn HOT. lol
Reply
:iconprincesskatara:
princesskatara Featured By Owner May 12, 2012  Hobbyist Artist
Lol katara saw zuko shirtless now she is on cloud nine
Reply
:iconlovinthemedia:
lovinthemedia Featured By Owner Apr 27, 2012  Hobbyist General Artist
he's sexy and he knows it!
Reply
:iconinfinitiesflight:
infinitiesflight Featured By Owner Mar 4, 2012  Hobbyist Artist
ssssssssssssss LOOK AT DAT BODY! I WANT MY ZUZU PET!
============================================
WHY DONT YOU GO SHOVE A BUCKET OF SALT WATER DOWN YOUR PANT I THINK YOUR KRABS NEED IT!
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Mar 4, 2012  Student Digital Artist
hahahahahaha mhmmm
Reply
:iconinfinitiesflight:
infinitiesflight Featured By Owner Mar 5, 2012  Hobbyist Artist
great work by the why you did an awsome job on this <3
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Mar 6, 2012  Student Digital Artist
Thanks a lot. It was done a long time ago. >_>
Reply
:iconinfinitiesflight:
infinitiesflight Featured By Owner Mar 6, 2012  Hobbyist Artist
no problema bruh
Reply
:iconsmiley216:
smiley216 Featured By Owner Feb 27, 2012
lol ... i'm pretty sure this happened between episodes sometime ... just because they didn't get together doesn't mean they didn't have their 'moments' ... very well done ;)
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Feb 28, 2012  Student Digital Artist
ha thank u
Reply
:icontestsareboring:
testsareboring Featured By Owner Jan 26, 2012  Hobbyist Filmographer
NICE...
Reply
:iconblufeather:
Blufeather Featured By Owner Jan 22, 2012
You know you love it Katara.....:iconsmirkplz:
Reply
:iconshiroixhato:
shiroixhato Featured By Owner Dec 21, 2011  Hobbyist General Artist
gotta love it. :D haha!~
Reply
:iconwikigiuli:
wikigiuli Featured By Owner Sep 17, 2011  Professional General Artist
XD
Reply
:iconpolkysmiles:
polkysmiles Featured By Owner Aug 12, 2011
x3 Trouble indeed.
Reply
:iconhussygirlfreak:
Hussygirlfreak Featured By Owner May 30, 2011
That's right, Katara, Zuko is Tro-o-bule
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner May 30, 2011  Student Digital Artist
:)
Reply
:iconthestoryneverends:
TheStoryNeverEnds Featured By Owner May 25, 2011  Hobbyist Writer
ZUZU LOOKS SO SMEXYYYYYYYYYY~~~! :love::love::love::drool::XD:
Reply
:iconsah4004:
sah4004 Featured By Owner Apr 11, 2011
;D
Reply
:iconvessica-de-leone:
Vessica-de-Leone Featured By Owner Feb 10, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I almost actually lol'd. xDDDD
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Feb 10, 2011  Student Digital Artist
good lol
Reply
:iconkate1996:
kate1996 Featured By Owner Jan 17, 2011
Daayum
Reply
:iconpaintedbluerose:
paintedbluerose Featured By Owner Jan 10, 2011  Student Writer
:faint: We know exactly why Katara wanted to follow zuko around. To see this. :giggle: :drool:
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Jan 10, 2011  Student Digital Artist
indeed!
Reply
:iconvaporeon0274:
Vaporeon0274 Featured By Owner Jan 4, 2011  Student General Artist
Ha! love the last panel.

yup katara, hes gonna be a real problem, isnt he...
Reply
:iconhappyzuko:
happyzuko Featured By Owner Jan 4, 2011  Student Digital Artist
yup yup! :nod:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 720 × 2520




Details

Submitted on
July 27, 2010
Image Size
494 KB
Resolution
720×2520
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
33,325 (3 today)
Favourites
672 (who?)
Comments
181
Downloads
133
×